czwartek, 11 kwietnia 2013

Siostra, której tak naprawdę nigdy nie miałam... :(

Czego najbardziej brakuje mi w życiu ? Kochającego chłopaka ? Przyjaciół ? Przygód ? Niee...najbardziej brakuje mi kochającej i pomocnej siostry... z którą zawsze bym mogła porozmawiać, która zawsze by mi pomogła... Moja siostra jest starsza ode mnie o 9 lat. Wiem że to dużo i pewnie też przez różnice wieku czasem nie mogłyśmy sie dogadać. Wiem że też jest to moja wina bo zrobiłam w życiu wiele głupot. Nigdy nie miałam w niej oparcia. Potrzebowałam tylko zwykłej rozmowy i poczucia bezpieczeństwa z jej strony. Jest dla mnie bardzo ważna nie wiem co bym zrobiła gdyby jej sie coś stało. Wiele rzeczy zrobiłam też przez nią, przez to że zawsze mnie odrzucała ze nigdy nie miała dla mnie czasu, że potrafiła tylko krzyczeć.Do tej pory często płaczę w poduszke przez nią.Pierwsze cięcia na ręku pojawiły sie przez jej odrzucenie. Moim największym marzeniem jest pogodzenie się z siostrą i żeby stała sie moja przyjaciółka. Wiele razy próbowałam z nią rozmawiać i oczekiwałąm pomocy z jej strony, której  nigdy jednak nie otrzymałam... Z każda głupotą, którą zrobiłam leciała na skarge do mamy. A ja ? Ja popełniałam kolejne głupoty bo ona nigdy nie potrafiła mi pomóc. Dopiero dzięki pomocy jej przyjaciółki Oli udało mi sie jakąś z nią porozmawiać... Po tej rozmowie było mi troche lżej ale jeszcze nie do końca. Było już chyba na to za puzno bo  za bardzo zrujnowałam sobie życie. Mam nadzieje że kiedyś wszystko sie zmieni, że Monika wkoncu stanie się moja przyjaciółka i postara mi sie pomuc z moimi problemami.  Wiem że to będzie trudne ale zrobie dla niej wszystko i mam nadzieje że ona mi w tym pomoże. KOCHAM CIE SIOSTRZYCZKO !!! <3





Ile znaczy siostra, miłość siostrzana, wiedzą tylko siostry. Siostra, najlepsza przyjaciółka, powierniczka najskrytszych sekretów. Siostra, z którą kłócę się i godzę, bo wiem, że jest najważniejsza na świecie!!!







Osoba,której najbardziej mi brakuje ? Siostra...



Wiesz że jesteś dla mnie wszystkim ? Że dla ciebie zrobiła bym wszystko ? Oddała bym wszystko za jedna normalna rozmowę z tobą i poczucie tego że jestem dla ciebie ważna...że ty tak samo potrzebujesz mnie jak ja ciebie... :( Tęsknie za tobą, zrozum to w końcu. Ja tak dalej nie dam rady. Potrzebuje ciebie...zrozum to...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz